Ostróda, dnia 12.07.2019 r.
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
Zapraszam Państwa do złożenia oferty celem udzielenia zamówienia na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), na wynajem powierzchni pod automaty do sprzedaży gorących, zimnych napojów i przekąsek.
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
Wynajem powierzchni pod automaty do sprzedaży zimnych, gorących napojów i przekąsek
Na obiektach: Hala Sportowo- Widowiskowa przy ul. Kościuszki 22a, Kompleks Sportowo- Rekreacyjny przy ul. 3 Maja 19a, Hala Sportowa przy ul. Piłsudskiego 4 (od października2019)
- Maksymalną liczba automatów do wstawienia Zamawiający określa na sztuk 3-4 sztuki na obiekt.
- Automat powinien posiadać system wydawania reszty, czytnik kart płatniczych
umożliwiający dokonywanie płatności kartą zbliżeniową (PayPass), czytnik banknotów.
- Utrzymanie automatu w stałej sprawności, zapewniając należyty stan techniczny oraz
estetyczny,
- Prowadzenie bieżących napraw, konserwacji automatu tak aby spełniał on wszelkie
wymogi bezpieczeństwa,
- Wykonawca w czynszu oferowanym zobowiązany jest uwzględnić koszt energii elektrycznej
i pozostałe koszty. - Ustawienie i podłączenie automatów będzie wykonane na koszt Wykonawcy (wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego).
- W przypadku usunięcia automatów Dzierżawca zobowiązuje się przekazać użytkowaną powierzchnię w stanie nie pogorszonym
- przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych i bhp,
- przestrzeganie zaleceń w zakresie zachowania porządku i czystości.
- Zanieczyszczenia związane z montażem automatów Najemca usuwa na koszt własny.
- Najemca powinien posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej
z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, w tym odpowiedzialności cywilnej
ubezpieczonego wobec osób trzecich, za szkody osobowe i rzeczowe powstałe na skutek
prowadzenia działalności i użytkowania mienia.
- Oferta powinna zawierać:
- Informację o cenie za 1m² miesięcznie wynajmu poszczególnych powierzchni,
- Zaświadczenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
KRS (skan lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem).
- Zaświadczenia o posiadaniu numeru REGON.
- Zaświadczenia o nadaniu numeru NIP.
- Materiały fotograficzne zaproponowanych urządzeń wraz z opisem.
- Oświadczenie o posiadaniu przez najemcę aktualnych świadectw i atestów
proponowanych urządzeń oraz certyfikat proponowanych urządzeń.
- Termin realizacji przedmiotu zamówienia– od 01.09.2019 r.[1] od dnia udzielenia zamówienia / podpisania umowy / przekazania terenu budowy[2].
- Wykonawca określi cenę na wszystkie elementy przedmiotu zamówienia niezbędne do zrealizowania zamówienia.
- Kryteria oceny ofert: 70% cena, 30% funkcjonalność automatów
- Ofertę proszę złożyć do dnia 29.07.2019 r. do godz. 12:00.
- w formie pisemnej w zamkniętej kopercie na adres: Ostródzkie Centrum Sportu i Rekreacji Kościuszki 22a 14-100 Ostróda
- pocztą elektroniczną na adres: ocsir@ocsir.pl ;
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami Tadeusz Czyczel- dyrektor OCSiR
- Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może dokonać modyfikacji treści niniejszego zapytania ofertowego lub odwołać niniejsze zapytanie ofertowe. Modyfikacja treści zapytania ofertowego lub jego odwołanie nastąpi w taki sposób, w jaki nastąpiło przekazanie zapytania ofertowego Wykonawcom.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia niniejszego zapytania ofertowego
bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert. - Zamawiający skontaktuje się telefonicznie z Wykonawcą, który przedstawi najlepszą ofertę
w celu podpisania umowy lub w celu złożenia zamówienia zgodnie z Regulaminem.
Z poważaniem,
Tadeusz Czyczel
Dyrektor Ostródzkiego Centrum Sportu i Rekreacji
[1] Podać wymaganą datę lub określić ilość dni.
[2] Niepotrzebne skreślić.